JOCUL DIDACTIC – ,,Tu întrebi, el răspunde!”
Scop: dezvoltarea capacităţii de-a formula întrebări şi răspunsuri
Obiective: – să formuleze întrebări despre ascultarea şi neascultarea părinţilor
– să prezinte urmările ascultării şi neascultării părinţilor – recompense şi pedepse
– să definescă păcatul strămoşeşc şi urmările acestuia pe baza imaginilor prezentate
Regulile jocului:
Profesorul numeşte un elev care să pună întrebările despre tema anunţată.
Acelaşi elev va numi un coleg pentru a da răspunsul şi apoi va adresa o altă întrebare unui alt coleg.
JOCUL DIDACTIC ,,Recunoaşte şi scrie”
Scop: recunoaşterea unor imagini prezentate şi dezvoltarea abilităţilor de a alcătui propoziţii cu cuvintele corelate imaginilor, care au înţeles religios
Obiective: – să recunoască imaginile prezentate
– să scrie cuvintele corelate imaginilor şi să alcătuiască propoziţii
Regulile jocului:
Elevii vor fi împărţiţi în patru grupe, îşi vor alege un lider, care va extrage o imagine cu sarcina următoare ,,să scrie cuvântul corespunzător imaginii şi să alcătuiască o propoziţie”.
JOCUL DIDACTIC ,,Eu încep, tu vei continua…”
Scop: dezvoltarea abilităţilor elevilor de a formula enunţuri despre personalităţile biblice
Obiective: -să alcătuiască enunţuri cu cuvintele date
-să formuleze alte enunţuri despre personalităţile biblice indicate
Regulile jocului:
Elevii sunt împărţiţi în trei grupe.
Fiecare grupă primeşte o fişă de lucru despre o personalitate biblică.
Se cere elevilor să construiască trei propoziţii despre personalităţile Avraam, Isaav şi Iacov.
Botiș Sorina
Profesor de Religie la Liceul Tehnologic ,,D. F. Ulmeanu” Ulmeni, gradul didactic I, consilier educativ;
Distribuie pe: