
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
O1: să identifice culoarea steagului indicat;
O2: să distingă cele trei culori ale steagurilor;
O3: să respecte traseul indicat.
STRATEGII DIDACTICE:
Metode şi procedee: conversația, explicația, demonstrația, exercițiul, observația.
Materiale didactice: steaguri roșii, galbene și albastre.
care vor fi poziționate în colțuri diferite și 3 steaguri (roșu, galben și albastru) pe care educatoarea le va arăta copiilor.
Forme de organizare: frontală, individuală.
Elemente de joc: mişcarea, întrecerea, aplauzele.
Locul de desfăşurare: sala de clasă .
Durata: 15-20 min
Desfășurarea jocului:
Educatoarea va poziţiona cele trei steaguri, roşu, galben şi albastru ȋn trei colţuri ale spaţiului educaţional. La ridicarea steagului de o anumită culoare, de către educatoare, preşcolarii vor alerga în direcția corespunzătoare culorii steagului ridicat.
BIBLIOGRAFIE:
Curriculum pentru educație timpurie, 2019, Anexa la ordinul ministrului Educației Naționale nr. 4.694/ 2.08.2019;

Vasile Victoriţa
Profesor pentru Educaţie Timpurie la Grădiniţa Nr. 230, gradul didactic II;
Distribuie pe: