Joc didactic Clasa pregătitoare-În care parte l-am pus?

Tipul: senzorio – motor (pentru orientarea spaţială)

Scopul jocului:
Precizarea lateralităţii

Obiective operaţionale:
Cognitive:
1.să prezinte schema corporală;
2.să identifice elemente componente ale corpului uman propri sau al colegilor;
Afective şi de socializare:
1.dezvoltarea interesului pentru activităţile realizate în natură;
Psiho-motrice:
1.să execute mişcări coordonate, respectând rimuri impuse;

Material didactic:
 un fluture confecţionat din hârtie, cu aripile îndreptate în sus, care poate fi aşezat orizontal.
jocul se desfăşoară în aer liber.

Regulile jocului:
Nu se apelează la aceeaşi parte a corpului consecutiv.

Desfăşurarea jocului:

    Conducătorul jocului pune fluturelepe palmă, pe umăr, etc, apoi spune versurile:

Fluturaş cu-aripa-n sus
Pe care palmă te-am pus?
Copilul care răspunde corect vine şi ia fluturele spunând:
Fluturele-am câştigat,
Cu ce mână l-am luat?
Răspunde un alt copil, apoi cântă:
Fluturaş cu-aripa-n sus,
Pe care genunchi te-am pus?
    Jocul continuă, fiind indicate toate părţile corpului, dar nu într-o anumită ordine, ci selectiv.

Picture of Ciobanu Claudia Veronica

Ciobanu Claudia Veronica

Profesor învățământ primar și director adjunct la Școala Gimnazială Nr. 16 Marin Ionescu-Dobrogianu Constanța, gradul didactic I;

Scroll to Top
Scroll to Top
  • 0 Facebook
  • Email
  • Imprimă
  • Copiază legătura
Copy link