Revista „EDUCAȚIE ȘI NOI ORIZONTURI“ este o revistă electronică online, cu specific educațional, adresată cadrelor didactice (învăţători, institutori, educatori, profesori) din învățământul preuniversitar. Reprezintă o oportunitate de afirmare a cercetării în domeniul educației, de promovare și implementare a inovaţiilor didactice, precum și a  exemplelor de bună practică.

Format Ediția Data Descarcă revista
pdf 1 01.08.2020 Rolul lecturii în viața școlarului
pdf 2 27.09.2020 Școala online – între necesitate și progres
pdf 3 30.11.2020 Cum menținem activ interesul elevilor pentru școală
pdf 4 30.01.2021 Literatură pentru copii
pdf 5 27.03.2021 Importanța implicării familiei în viața școlarului
pdf 6 28.05.2021 Evaluarea în învățământul preuniversitar
pdf 7 28.07.2021 Mijloacele de învățământ, componente esențiale ale procesului educațional
pdf 8 29.09.2021 Exemple de bune practici în educație
pdf 9 30.11.2021 Jocuri didactice
pdf 10 31.01.2022 Articole de specialitate și activități de învățare
pdf 11 30.03.2022 ȘCOALĂ/CLASĂ FĂRĂ BULLYING
pdf 12 31.05.2022 Educație pentru sănătate
pdf 13 29.07.2022 Școala românească, încotro?
pdf 14 30.09.2022 Rolul profesorului în școală și societate
pdf 15 30.11.2022 ACTIVITĂȚILE EXTRAȘCOLARE - COMPONENTĂ ESENȚIALĂ A EDUCAȚIEI
pdf 16 29.01.2023 TRADIȚII ȘI SĂRBĂTORI-CĂLĂTORIE ÎN JURUL LUMII
pdf 17 31.03.2023 CALITATE ȘI PERFORMANȚĂ ÎN EDUCAȚIE
pdf 18 02.06.2023 Activități educative în Săptămâna Verde și Școala Altfel
pdf 19 03.08.2023 Îmbunătățirea sistemului educațional din România
pdf 20 30.09.2023 Back to school
pdf 21 30.11.2023 Resursele educaționale deschise-Bune practici și experiențe inovative de învățare
pdf 22 31.01.2024 Implicarea în activități de voluntariat
pdf 23 30.03.2024 Evoluția educației de-a lungul timpului
pdf 24 31.05.2024 Proiectul–planificare, integrare și evaluare
pdf 25 31.07.2024 Părinte – prieten și educator
pdf 26 30.09.2024 Modalități de dezvoltare a inteligenței emoționale
pdf 27 30.11.2024 Curriculumul la decizia școlii-mijloc de diversificare a ofertei educaționale

Simpozionul Național ,,Inovație si performanță în Educație“, identificat prin codul ISSN 2784 – 0166
ISSN – L 2784 – 0166
este o publicație electronică cu caracter educațional, adresată cadrelor didactice (învăţători, institutori, educatori, profesori) din învățământul preuniversitar. Prin intermediul acesteia, dorim să oferim celor interesați, posibilitatea de a se afirma în domeniul educației prin promovarea și implementarea celor mai bune și moderne strategii didactice, exemple de bună practică, experiențe didactice, etc.

Format Ediția Data Descarcă revista
pdf 1 26.03.2021 Strategii didactice moderne
pdf 2 03.06.2021 Experiențe didactice în cadrul școlii digitale
pdf 3 29.08.2021 Modalități de îmbunătățire a relației profesor - elev
pdf 4 31.10.2021 Propuneri pentru îmbunătățirea sistemului de învățământ românesc
pdf 5 30.12.2021 Noile educații
pdf 6 03.03.2022 Metode și tehnici de învățământ eficiente în procesul instructiv-educativ
pdf 7 29.04.2022 Forme de organizare a procesului de învățământ
pdf 8 30.06.2022 Educație fără bariere
pdf 9 01.09.2022 Experiențe didactice la final de an școlar 2021-2022
pdf 10 31.10.2022 Utilizarea instrumentelor digitale în activitatea didactică
pdf 11 31.12.2022 Managementul situațiilor conflictuale de la clasă
pdf 12 23.02.2023 Educația incluzivă și remedială, premisele egalității de șanse
pdf 13 04.05.2023 Școala digitală în 2023
pdf 14 01.07.2023 Inovarea didactică
pdf 15 31.08.2023 Experiențe didactice prin proiectele eTwinning și Erasmus+
pdf 16 31.10.2023 Performanța școlară
pdf 17 31.12.2023 Săptămâna Educației Globale 2023
pdf 18 29.02.2024 Copilul cu TSA, de la teorie la practică
pdf 19 09.05.2024 Managementul clasei de elevi
pdf 20 09.05.2024 Planul de intervenție personalizat-proiectare și implementare
pdf 21 31.07.2024 Reușita școlară din perspectiva abordării transdisciplinare
pdf 22 31.10.2024 Integrarea Steam în educație - exemple de bune practici
pdf 23 31.12.2024 Profesorul creativ – dezvoltarea creativității elevilor prin integrarea platformelor e-learning în activitatea didactică
Scroll to Top
Scroll to Top