Ora 1. Învățarea startului de jos și a lansării de la start.
Ce am intenționat?
Să-i învăț pe copii startul de jos și lansarea de la start în cel mai corect mod posibil, folosind o explicație concretă și precisă, precum și o demonstrație cât mai aproape de adevăr.
Să-i conștientizez că probele de viteză în atletism sunt cele mai spectaculoase și de asemenea să-i fac să participe conștient și activ, să fie foarte atenți pentru că este lecție de învățare și să nu formăm deprinderi greșite.
Ce am obținut?
Elevii au fost foarte receptivi și atenți, reușind împreună să avem execuții corecte. Un lucru important care a dus la aceste execuții a fost manifestarea interesului copiilor la un nivel foarte ridicat.
Ce reacție au avut copiii?
Pot să spun că aceștia au avut reacții pozitive, fiecare încercând să lucreze cât mai corect, să fie mai bun decât colegul, sau să primească laude și aprecieri.
Ce feedback am oferit elevilor?
La final i-am apreciat pentru execuțiile corecte, pentru faptul că au fost degajați și ascultători, totodată ei plecând mulțumiți și satisfăcuți de execuțiile lor din timpul orei.
Ce aș fi putut face mai bine?
Să le prezint eventual unele filmulețe cu startul și lansarea de la start ca să înțeleagă mecanismul mai bine.
Ce-mi propun pentru data următoare?
Să găsesc noi metode și mijloace atractive pentru a pune în practică ceea ce mi-am propus.
Ora 2. Alergarea de viteză cu start din picioare 50 m-proba de control
Ce am intenționat?
Să finalizăm unitatea de învățare alergarea de viteză prin proba de control pe care să o cuantificăm într-o notă care să reflecte progres.
Ce am obținut?
Rezultate foarte bune la proba de control, peste media pe școală la acest nivel.
Ce reacție au avut elevii?
Au fost bucuroși și mulțumiți pentru rezultatele lor, fiind încântați de rodul muncii lor.
Ce feedback am oferit?
i-am felicitat și le-am spus că au niște rezultate peste media școlii, fapt ce trebuie să-i facă conștienți să mențină nivelul ridicat în continuare.
Ce aș fi putut face mai bine?
Să pun o presiune mai mare pe conducerea școlii, să avem și noi măcar două culoare pentru alergare, nu să folosim parcul din apropiere.
Ce îmi propun pentru data următoare?
Să le aduc când avem proba de control unul sau doi atleți de la C.S.S. –ul local să ne facă o demonstrație a alergării de viteză pe 50m.
Sabău Adrian Ionuț
Profesor de Educație fizică și director adjunct la Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș, Bihor;
Distribuie pe: