
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
O1 – să participe cu interes şi plăcere la desfăşurarea jocurilor;
O2 – să respecte regulile jocurilor şi ale competiţiei, folosindu-se de mişcare;
O3 – manifestarea atitudinilor de cooperare și spirit de echipă.
STRATEGII DIDACTICE:
METODE SI PROCEDEE : conversaţia, explicaţia, demonstrația, exerciţiul;
MATERIAL DIDACTIC: coronițe cu ghiocei, lalele, zambile, brânduşele;
FORME DE ORGANIZARE: în grup, perechi.
ELEMENTE DE JOC: mişcarea, întrecerea, aplauzele.
LOCUL DESFĂȘURĂRII ACTIVITǍȚII : sala de clasă .
DURATA: 15-20 min
DESCRIEREA JOCULUI:
,,Costumaţi” ȋn flori de primăvară, preşcolarii se deplasează/ dansează valsul florilor de primăvară, ȋn spaţiul educational. Acestia reprezintă florile din care se vor forma bucheţelele. La semnalul educatoarei, preşcolarii trebuie să se grupeze ȋn bucheţele de lalele, ghiocei, zambile şi brânduşele, ţinându-se de mânuţe.
Pentru a complica jocul, educatoarea introduce numere, iar aceştia trebuie să formeze bucheţele de două sau trei lalele, ghiocei, zambile şi brânduşele. Preşcolarii rămaşi ȋn afara bucheţelelor se vor aseza pe scăunele şi ȋşi vor arăta rapiditatea ȋn jocul viitor.
BIBLIOGRAFIE:
- Curriculum pentru educație timpurie, 2019, Anexa la ordinul ministrului Educației Naționale nr. 4.694/ 2.08.2019;

Vasile Victoriţa
Profesor pentru Educaţie Timpurie la Grădiniţa Nr. 230, gradul didactic II;
Distribuie pe: