Mijloc de învățământ omologat Ministerul Educației conform Deciziei nr. 2/16.09.2021, Omologat cu nr. 31.399/7/26.10.2021 nivelul primar [Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Citește textul:
Erau odată un moş şi o baba foarte săraci. Moşneagul a rugat-o, într-o zi, pe babă să-i facă o turtiţă. -Moşnege, zice baba, dar nu cred că mai avem făină. - Hai du-te babo şi mai caută, poate totuşi găseşti ceva, zice moşul. Baba se pune să adune făina de prin lada din cămară, face turtiţă şi o pune pe farfurie în faţa moşneagului. Moşneagul când o vede, vrea să o mănânce, dar turtiţa îi spune: - Nu mă mânca moşule că sunt prea fierbinte. Baba ia turtiţa şi o pune la răcit, pe fereastră. Atât i-a trebuit Turtiţei. Printr-o săritură s-a rostogolit în curte, de aici spre poartă şi a luat-o la sănătoasa prin pădure. ( Turtița – poveste populară)
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Bifează varianta corespunzătoare răspunsului corect:
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Moșul și baba erau o familie......
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Într-o zi moșul a rugat-o pe babă să-i facă.......
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Baba pune turtița să se răcească pe ....
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Alege întrebările potrivite următoarelor răspunsuri:
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Moșul a rugat-o pe baba să îi facă o turtă.
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Turtița a luat-o la fugă.
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Baba a făcut turtița din făină.
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Desparte în silabe cuvintele:
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Bifează cuvintele care conțin grupurile de litere cerute. [Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Identifică vocalele din cuvintele date, scriind în casetă numărul lor. [Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Identifică consoanele din propoziția de mai jos, scriind numărul lor în caseta marcată.
Baba ia turtiţa şi o pune la răcit pe fereastră .
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Indiciu
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Alege varianta corectă a ortogramelor date în enunțurile următoare:
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
Completează enunțurile următoare cu semnele de punctuație învățate (punctul, virgula, semnul întrebări, semnul exclamări, două puncte)
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]
[Evaluare finală-Comunicare în limba română-clasa a II-a]