Dragă utilizatorule, înainte de a începe evaluarea finală, ține minte următoarele: Citește cu atenție cerințele exercițiilor! Dacă nu știi un răspuns, nu te grăbi, poți merge mai departe și te poți întoarce oricând la exercițiul respectiv întrucât testul nu poate fi corectat fără ca toate exercițiile să fie lucrate! Scrie cu diacritice(ă, î, â, ș, ț)! Ține cont de scrierea corectă a cuvintelor! Formulează-ți răspunsurile conform cerințelor! Uită-te după indicii! [Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Scrie în spațiul de mai jos în ordine crescătoare numerele de la 10 la 100, formate din zeci.
Indiciu
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Scrie predecesorii numerelor: 67, 78, 89, 56, 90;
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Alege seria corectă a succesorilor numerelor date:
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
95 - ....................
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Adevărat/Fals [Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Completează în caseta dată răsturnatele numerelor: [Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Care este cel mai mic număr par de 2 cifre diferite?
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Care este cel mai mare număr impar de 2 cifre diferite?
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Află triplul următoarelor numere prin operație de adunare repetată, urmând modelul: 16 + 16 + 16 = 48 [Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Calculează: [Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Într-o zi Vlad a citit 15 pagini dintr-o carte. A doua zi a citit cu 56 mai multe decât în prima zi. Câte pagini mai are de citit, știind că, cartea are 100 pagini?
Scrie doar răspunsul în dreptunghiul alăturat: pagini
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Știind că a = 15, b = 18, c = 25, aflați:
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Se dau numerele 7, 1, 3. Care este diferența dintre cel mai mare și cel mai mic număr scris cu 2 cifre diferite? Alege varianta corectă de răspuns:
[Evaluare finală-Matematică și explorarea mediului-clasa I]
Stabilește valoarea de adevăr a următoarelor enunțuri: